2n dia a Turku.
23/10/2018
En la classe de Biologia. Fixeu-se a la dreta |
He passat tot el dia a l’institut.
He assistit a una classe de Biologia i a una classe on van els alumnes inmigrants
quan arriben a l’institut. En esta
classe hi havien uns 10 inmigrants. Amb dos professors. Els inmigrants quan
arriben no van directament a les classes sinò que passen per esta aula per a
aprendre l’idioma en la que estan de 6 mesos a un curs senser.
He tingut també una
xarrada molt interessant amb el director en la que m’ha mostrat les normes de l’institut,
i m’ha explicat entre altres coses com organitzen els reforços, el programa d’esports
de l’escola i com s’ha organitzant el nou currriculum en Finlandia. També he
estat amb una tutora que m’ha explicat com fan l’autoavaluació i com s’organitzen
per als exàmens per a evitar que s'acumulen.
Classe d'inmigrants |
Amb el coordinador multiculural a la sala de profes |
El que ressaltaría de hui
és l’organtizació dels reforços. Tot està basat en que el professorat ha d’aconseguir
que tots els seus alumnes tinguen èxit. Ès per això que si veu que algun alumne
necesita ajuda extra, el proposa per a que facen classes extra que dóna ell mateix. Una cosa important és que el
professorat cobra per fer esta tasca. Lógicament per als qui necessiten, com
diuen ells, ajuda intensiva o especial, (els ACIS) són també atesos pels
professorat d’educació especial.
Hi ha tantes coses que
contar….
10 alumnes i 2 profes.... interessant!.
ResponderEliminarI lo de la dreta sembla un museu de ciències naturals...., no?