3r dia. 24/10 2018.
He passat també tot el
dia a l’institut. He tingut una entrevista amb uns alumnes, he estat en una
classe amb la terapeuta (orientadora), i he participat en una classe de
castellà.
Telèfons dels alumnes durant les classes (quan no fan falta) |
A més a més Jyki, el
director, m’ha continuat explicant aspectes del funcionament. Per exemple m’ha
explicat com es fa l’autoavaluació del professorat, i com funciona un programa de
practiques per a l’alumnat de 9 grau (4t d’ESO), en el que els alumnes pasen
una setmana fent practiques en una empresa, comerç, etc que es busquen ells.
Diu que és molt útil per a aquells que no tenen clar el que volen fer el curs
següent.
Un grupet d'alumnes de la classe de castellà i la profe |
Del dia de hui vull ressaltar
el que m’ha passat amb una alumna en la classe de castellà. Esta alumna durant
la primera part de la classe ha estat xarrant en la companya, i pareixia que no
prestava atenció. Malgrat que quan la professora preguntava, ella contestava
bé, m’ha sorprés que la professora no li cridara l’atenció en tot el temps.
Després la professora m’ha dit que unes alumnes volien fer-me algunes preguntes
al final de la classe. Precissament, l’alumna que he nomenat abans, m’ha fet la
pregunta de quines diferencies destacaria entre la meua escola i la de ells, i l’ha feta en Castellà,
cosa que li ha suposat un gran esforç ja que porta dos mesos aprenent Castellà.
La xica havia estat preparant-se la pregunta en la companya!!!
Li he contestat que
precisament això era la diferencia més gran que havia trobat: que ací va tot a
un altre velocitat, i els alumnes van fent al seu ritme.
Haurà aprés esta xica més
Castellà que els altres?
Comentarios
Publicar un comentario