3r dia. 24/10 2018.

He passat també tot el dia a l’institut. He tingut una entrevista amb uns alumnes, he estat en una classe amb la terapeuta (orientadora), i he participat en una classe de castellà.

Telèfons dels alumnes durant les classes (quan no fan falta)


A més a més Jyki, el director, m’ha continuat explicant aspectes del funcionament. Per exemple m’ha explicat com es fa l’autoavaluació del professorat, i com funciona un programa de practiques per a l’alumnat de 9 grau (4t d’ESO), en el que els alumnes pasen una setmana fent practiques en una empresa, comerç, etc que es busquen ells. Diu que és molt útil per a aquells que no tenen clar el que volen fer el curs següent.
Un grupet d'alumnes de la classe de castellà i la profe


Del dia de hui vull ressaltar el que m’ha passat amb una alumna en la classe de castellà. Esta alumna durant la primera part de la classe ha estat xarrant en la companya, i pareixia que no prestava atenció. Malgrat que quan la professora preguntava, ella contestava bé, m’ha sorprés que la professora no li cridara l’atenció en tot el temps. Després la professora m’ha dit que unes alumnes volien fer-me algunes preguntes al final de la classe. Precissament, l’alumna que he nomenat abans, m’ha fet la pregunta de quines diferencies destacaria entre la meua  escola i la de ells, i l’ha feta en Castellà, cosa que li ha suposat un gran esforç ja que porta dos mesos aprenent Castellà. La xica havia estat preparant-se la pregunta en la companya!!!
Li he contestat que precisament això era la diferencia més gran que havia trobat: que ací va tot a un altre velocitat, i els alumnes van fent al seu ritme.
Haurà aprés esta xica més Castellà que els altres?

Comentarios

Entradas populares de este blog

6é i ultim dia en Islàndia

5é dia en islandia

Dia 0. Mobilitat Bath